Azizi & Ayu

Azizi & Ayu

Jumaat, 21 Januari 2011

7 Alasan Yang Sering Diutarakan Ketika Berbelanja..

Tajuk diatas merupakan tajuk yang aku baca untuk Pengucapan Awam pagi tadi...gerun, gelabah, cuak, rasa loya, mcm2 rasa masa tu yang aku rasa...padahal dulu dah penah sekali buat..tapi stay nuves lagi...sib baik ada sokongan kawan2 yang paham masalah tutur bahasa badan aku....ikutkan hati memang aku nak menyanyi..kang tak pasal2 dari dorang shok bertafakul..tiba2 lari balik tempat sbb tak boleh dengar suara aku yang sumbing ne..adehhh!!....semalam sempat lagi prektis depan mak suh mak dengar...komen yang disemburkan " ko neh laju sangat cakap dah mcm tak ada tanda titik, main bedal je ekkk" kikikikiki....bila fikir balik betol juga...tq ye mak atas comen2yang diberi..luv u mum....

So, segalanya dah terlepas dari bebanan..baru aku rasa lege...teramat2 lege...semuanya berjalan dengan lancar...tapi yang best tu apa yang aku baca ada terkena pada batang hidung masing2...siap gelak2...alhamdulilah hope apa yang aku sampaikan memberi pengajaran kepada staf di BKK ne....

Memandangkan semalam Thaipusam, arine mcm malas pulak nak wat keje...so tunggu rehat jelah kul 12.15tgh....perot pun dah pedih coz pagi tadi tak makan apa2...ermmm nak makan apa ekk? nak makan apa ekkk?? his3x.....yahoooooooooooo......

Tiada ulasan: