Azizi & Ayu

Azizi & Ayu

Selasa, 3 Januari 2012

Kaulah Sumber Inspirasi Ku

Amboiii2 !!... sejak aku dah lama tak uploada blogger ne dah macam2 perubahan setting yang bertukar sampai aku pening pala nak cari koding2 dalam blogger ne..nasib baik jumpa...rasanyer takde pun aku gatal tangan nak tukar setting baru..kalau nak tukar setting baru pun kasilah tahu...sekuranyer boleh aku buat persediaan rapi menghadapi ujian pahit getir kehidapan...elehh sesusah manapun setting ko admint aku terer lah nak buat...( ayat poyo hikhikhik )

Sekarang kehidupan aku rasa lebih selesa aman makmur dan bahgia..semuanya datang dengan sekelip mata..memang selama ini aku harap2kan..walaupun sesaat..tak sia2 usaha aku selama ini..memohon doa pada yang esa....ianyer mebuahkan hasil yang cukup bermaksa...hope sampai bila2 aku akan rasa hidup bahagia...alhamdulilah yang mampu aku katakan...ada kalanyer aku terasa hamper dan mudah berputus asa...sebab banyak sangat ujian..tapi orang kata kalau tak ada ujian kehidupan tak ada serinyer...rasa beratus2 ayat kekecewaan yang aku luahkan...bila difikirkan bali...menyesal menyelubungi jiwa...biasalah bila ada orang ketiga..kalau tak dapat kawal memang boleh terpesong akidah...moga2 dijauhkan...aminn...

u/p: tq sayangku kaulah sumber inspirasi hidup ku dikala aku bersendirian...

Tiada ulasan: