Azizi & Ayu

Azizi & Ayu

Jumaat, 13 Januari 2012

Sahabat

Seperti biasa setiap hari jumaat bahagian aku ada buat baca yassin…selepas baca yassin pengarah adalah gomel-gomel sikit pasal prestasi diri masing-masing….biasalah kene tegur kalau ada yang die tak puas hari….memandangkan dalam bahagian aku ne sikit zuriat lelaki…dorang semua cuak nak duduk awal sebab takut kene jadi ketua bacaan yassin…dalam cerita ne bos nak tekankan…kalau jantan takmoh rasa takut..mcm mana nak jadi ketua keluarga…rasa mcm geli plak bila topic ne keluar..hikhikhik…bila bab tu dah habis…die bukak bab sahabat…dimana beliau meminjam buku anak beliau mengenai sahabat….seperti mana yang kita tahu semua ada sahabat yang baik kan kan kan? kat sini juga aku tak kecuali untuk topic ini..sebab aku pun mempunyai sahabat-sahabat yang baik….antara sifat yang aku ingat beliau perkatakan ialah….jujur dalam hubungan…tolong dikalah susah dan senang….jikalau ada kelemahan pada sahabat kenelah bertolak ansur dan paling penting jika sahabat itu mempunyai kelemahan kenelah sorok kelemahan itu…secara kesimpulan kat sini..sahabat yang baik adalah suami atau isteri kita sendiri….


p/s : agak-agak koranglah yang tak kawin lagi ne mcm mana pulak ekk?????? dammm !!

Tiada ulasan: